Proč blog o jídle?

Že založím další blog, natož o jídle, jsem rozhodně neplánovala. Hlavně ne proto, že na ostatních blozích jsem se tohoto tématu dotkla pouze minimálně. Nikdy jsem nechtěla zveřejňovat recepty na nějaké speciality a to ani není hlavním cílem mého blogu.

 

Skoro každý týden doma řešíme, co se bude vařit. Mně už to připadá, že to řešíme pořád. Nejhorší to bylo (je), když se snažím držet dietu. Většinou míváme teplé obědy a studené večeře. Jídelníček se snažím naplánovat na několik dnů dopředu a podle toho uzpůsobit nákup. Někdy však plán musím měnit, například podle počtu lidí, kteří ten den budou doma (manžel v práci nebo návštěva). Nevadí mi třeba každý měsíc mít k obědu špagety nebo kuře s rýží, ale mnohdy prostě nevím. Takže blog je pro mě i ostatní inspirací, co vařit či péct.

A možná taky proto, že někdy je to už stereotyp, tak aby mě vaření a pečení začalo víc bavit. 

Třeba u mého blogu dostanete chuť na jídlo, co jste si dávno neuvařili. A přitom je jednoduché i rychlé. Nebo začnete pátrat po novém receptu.

K jednotlivým článkům přidávám štítky, aby bylo možné filtrovat a lépe najít třeba sladká jídla. Dále pod označením Rubriky najdete členění mimo jiné podle toho, zda jsem jídlo připravovala já nebo pan M. (můj manžel). Manžel vaří jídla a peče věci zajímavější, nápaditější, já jejich recepty neznám, někdy i on improvizuje. Taková jídla se hodí spíš na víkend, kdy se tomu chcete věnovat. Jídla ode mě jsou spíš rychlejší a jednodušší, tedy pro všední den. Některé jsou uvedeny s recepty. Články označené štítkem "Recepty" pak najdete i v rejstříku vlevo nahoře.

Také mám v plánu zařadit sestavené jídelníčky pro různé příležitosti. Třeba i vám to pomůže v tom, co vařit.

Komentáře

Oblíbené příspěvky