Moje Napoleonovy řezy

U receptů s použitím pudingu jsem našla zákusek nazvaný Napoleonovy řezy. Trošku jsem si ho upravila podle našich zásob.





Listové těsto se vyválí na 4 díly a dá péct podle návodu. Krém se udělá z vanilkového pudingu, pouze trochu hutnější, místo 500 ml mléka se použije jen 400 ml. Do něj se přidá ještě vanilkový cukr. Krém se naklade mezi plátky, takže jsou tři vrstvy krémů mezi čtyřmi vrstvami upečeného těsta. Nahoru se natře marmeláda rozpuštěná v horké vodě, doporučuje se poměr 2 lžíce marmelády a jedna lžíce vody, nejlépe prohřát nebo nechat přejít varem. Já jsem zvolila rybízovou marmeládu, protože mi přišla výraznější, ale je možné použít i jinou. Nakonec jsem ještě celý dezert pocukrovala moučkovým cukrem a necháme odležet do druhého dne.




Komentáře

Oblíbené příspěvky