Pomazánka z balkánského sýra

K téhle pomazánce mě inspirovala na svých stránkách MarijaKes a je to vlastně obdoba pomazánky s nivou. 



Když jsem ji vyzkoušela poprvé, chutnala všem, takže jsem si zařadila do jídelníčku.
Asi pro 4 osoby jsem použila 100g balkánského sýra, víc jsem si netroufla, aby to nebylo příliš slané. Sýr jsem nakrájela, lepší by bylo asi nastrouhat, protože i tak zůstaly v pomazánce trošku kousky. K tomu jsem přidala něco víc jak 300 g pomazánkového másla a trošku nakrájené pažitky. Aby se to lépe šlehala šlehačem, průběžně jsem pro ředění několikrát přilila trošku mléka. Variantou by bylo místo šlehání rozmixovat a pak přidat pomazánkové máslo, ale já jsem radši zvolila našlehánější variantu. A jedli jsme to s chlebem. Všem nám to moc chutnalo


Komentáře

Oblíbené příspěvky