Roláda z bébéček

K této roládě potřebujeme sušenky typu bébéček. Ty spojíme vedle sebe sladkými pomazánkami nebo krémem.



Já dělám pomazánku z rybízové marmelády a másla, druhou z mascarpone. Je možné použít i jiné, ale nejlépe chutnají nějaké výraznější v kombinaci s jemnými.
Já jsem konkrétně utřela několik lžiček rybízové marmelády s máslem. Druhý krém:

Mascarpone krém 

240 gramů mascarpone,
40 gramů másla,
100 gramů moučkového cukru,
vanilkovou esenci.
Postup přípravy:
Mascarpone utřete s moučkovým cukrem a vanilkou dle chuti. Přidejte máslo, které je pokojové teploty. Důkladně vyšlehejte.

Sušenky jsem slepila pomocí krémů, protože mi ještě světlý zůstal, natřela jsem jím roládu. Několik hodin pobyla roláda v ledničce. Poté jsem rozpustila čokoládu na vaření a celou roladu zalila. A zase do ledničky dala ztuhnout.








Komentáře

Oblíbené příspěvky